Mando Diao på folkparksturné

Nyheten att jag ska få se Mando Diao åtminstone en gång i sommar gjorde mig verkligen glad idag! De ska ut på en folkparksturné med den senaste skivan Infruset. Jag såg dem ju två gånger i februari när de var ute på turné, en gång på en nattklubb och en gång på Göta Lejon. Men jag tror verkligen att folkparksmiljön är rätt miljö för den här typen av låtar. Jag ska i alla fall se dem den 19 juli, men sedan får vi se om det bli någon mer gång.
 
Turnéplan Mando Diao sommaren 2013

5 juli Stockholm, Skansen, Solliden

12 juli Tyrolen i Blädinge (Alvesta)

13 juli Dala-Floda, Strandbackens Folkpark

19 juli Eskilstuna, Parken Zoo

9 aug Timrå, Folkan Waterfront, Fagerstranden

10 aug Skellefteå, Folkparken Skellefteå

16 aug Karlstad, Mariebergsskogen

17 aug Huskvarna, Huskvarna Folkets Park


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vad hände med 11 juli Helsingborg.......?

2013-05-05 @ 22:17:12
Postat av: Sune Bergman

Hej!
Om du vill se dem en gång till så tycker jag att Dala-Floda är lämpligt.Hela den veckan är full av aktiviteter. se www.dala-floda.com
Klicka på Komidsommarfesten

2013-06-25 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0