Farmer's daughter

Babyshambles har ju äntligen släppt ett nytt album och jag har redan fått en ny favoritlåt i form av Farmer's daughter. Så. Sjukt. Bra! Jag kan liksom inte sluta lyssna på den! Jag har dock inte lyssnat på hela skivan än så det är möjligt att jag snart har en ny favoritlåt!
 
Lyssna på låten här: Babyshambles – Farmer's Daughter
 
Hoppas verkligen inte att Petes drogproblem stoppar dem den här gången. Enligt Aftonbladet är basiten orolig för Pete.
 
 
Babyshambles have finally released a new album and my favourite song so far is Farmer's daughter. I can't stop listen to it! Now i really hope that Pete's drog problem doesn't stop them this time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0