Outside lands

För ett par dagar skrev jag ju om olika festivaler som äger rum i sommar. Någon dag efter att jag hade postat inlägget fick jag syn på världens grymmaste festival, i världens bästa stad dessutom, på Facebook. Festivalen heter Outside lands och äger rum i Golden Gate Park, San Francisco 8-10 augusti. Vilken dröm att besöka den! För titta bara på den här line up:en: Macklemore & Ryan Lewis, Arctic Monkeys, Tegan & Sara, Lykke Li, The Kooks, The Killers, Disclosure och massa fler! Åh vad jag skulle vilja gå på den!
 
 
I wrote about festivals that take place during this summer a few days ago. Then I read about a great festival, in one of the best cities in the world. The festival is called Outside lands, is located in Golden Gate Park, San Francisco and takes place 8-10 of August. It would be a dream come true to visit that festival. Because look at this line up: Macklemore & Ryan Lewis, Arctic Monkeys, Tegan & Sara, Lykke Li, The Kooks, The Killers, Disclosure and more. Oh, I would love to go there!

Kommentarer
Postat av: Karin

alltså ÅH!!! om jag hade pengar/ledigt/osv så skulle jag lugnt ta en trip dit. Fy vad bra det ser ut

2014-04-10 @ 16:39:27
URL: http://karinronnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0