I fly like paper, get high like planes

Nu när Bråvalla har satt igång och det går att se på alla sociala medier vilka kompisar som har åkt dit så kan jag inte låta bli att bli lite avundsjuk. Det är ju så himla kul med festival! Men den här gången är det faktiskt ett lopp som jag ska springa imorgon som går före. Sen när prioriterar jag löpning för musik liksom?
 
Hur som helst har ju Bråvalla helt klart flera artister som jag gärna hade sett. Band som jag redan har sett och som jag inte hade missat är ju såklart Mando Diao, The Hives, The Kooks, Veronica Maggio och Daniel Adams-Ray. Men sedan finns det också flera artister och band som jag kanske inte lyssnar supermycket på men som hade varit himla kul att se. Eller vad sägs om Imagine Dragons, Lana Del Rey, M.I.A., Markus Krunegård och Nina Persson?!
 
 
M.I.A spelar på Bråvalla i Norrköping
 
The festival Bråvalla has started now and I can see on social media which friends that are there. I can't help it, but I'm getting a little bit jealous. I love festivals! But I prioritize a race before a festival this time. Since when do I think running is more important than music?
 
However, Bråvalla has lots of artists that I would love to see. Bands that I have seen and that I wouldn't miss are Mando Diao, The Hives, The Kooks, Veronica Maggio and Daniel Adams-Ray. But then there are several artists and bands that I don't listen to that much, but I would like to see anyway. For example Imagine Dragons, Lana Del Rey, M.I.A., Markus Krunegård and Nina Persson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0