It might seem crazy what I'm about to say

Jag var ju som sagt och såg The Kooks när jag var i LA för ett par veckor sedan och inte nog med att det var häftigt att se dem i USA - biljetterna var så himla billiga om man jämför vad konsertbiljetter kostar i Sverige. Jag betalade knappt 250:- för min biljett och det kan jag inte tänka mig att biljetten hade kostat om de hade spelat i Sverige. Över lag så verkade det som att konsertbiljetterna var billigare där. Drömmen för den som gillar konserter där helt enkelt!
 
As I've mentioned before, I saw The Kooks when I was in LA a few weeks ago and the tickets were so cheap if you compare it to what they cost in Sweden. I paid less than 250 SEK for my ticket and don't the ticket had been so cheap if they had played in Sweden. Generally, I think that concert tickets were cheaper there compared to here. A dream for a person that likes to go to concerts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0