Music when the lights go out

Det är helt sjukt vad jag ser fram emot Lollapalooza Festival alltså! Mest ser jag fram emot The Libertines! Jag har velat se dem så himla länge och snart är det äntligen dags, men jag har nog inte riktigt fattat det än faktiskt! Jag har ju sett både Pete Doherty och Babyshambles på Peace & Love och då höll man tummarna för att han skulle vara på plats, men nu verkar det som att han är på plats på konserterna.
 
Favoritlåtarna som jag ser mest fram emot att höra där är:
What Katy Did
Music When The Lights Go Out
Don't Look Back Into The Sun
 
I really look forward to Lollapalooza Festival and I look forward to The Libertines most of all! I've wanted to see them for so long and now it's finally time, but I don't think that I've realized it yet. I've seen both Pete Doherty and Babyshambles on Peace & Love. Then we crossed our fingers and hoped he should show up, but now it seems that he shows up on the concerts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0