Downtown

 
Macklemore & Ryan Lewis har ju släppt en ny låt. Först var jag inte frälst direkt, men jag fastnade för refrängen och nu kan jag inte släppa den. Jag har fortfarande beslutsångest för vilket band jag ska se på lördag. På lördag. Så sjukt att jag faktiskt ska på festival på lördag!! Men imorgon ska jag blir det i alla fall ett besked om vilket band jag förmodligen kommer att se...
 
Macklemore & Ryan Lewis have a new song. I didn't love it at first, but there was something catchy with the chorus and now it's stuck in my brain. I can't decide which band I'm going to watch on saturday. On saturday. It's crazy that I'm actually going on a festival this saturday. But I will write which band I think I'm going to watch tomorrow...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0