News!

Nu är det inte långt kvar till Sundsvall....ett par saker har också blivit officiella:

• Basisten i The Ark, Leari, kommer inte vara med i Sundsvall och i Finland dagen därpå på grund av att hans flickvän ska       ha barn. Han kommer ersättas av Niklas Stenemo som i vanliga fall spelar i Melody Club.
• The Ark kommer också sjunga tillsammans med en gospel kör på ett par låtar. Det kan bli spännande att höra.

Nu ska jag se om jag kan hitta några kläder att ha på mig. Det är alltid bra att ha! ^^



Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är så kul att Lasse sk bli pappa och jag förstår om han inte kan vara med. Nikko är aldrig fel, dock hade man ju helst velat se hela orginalbandet.. Låter häftigt med gospelkören!



Kram Amanda!

2008-07-02 @ 09:05:24
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: Adore

Ahh.. Det är synd det där med Leari asså.. Fast jag e ju glad för att han ska bli pappa.. :)

2008-07-02 @ 13:50:42
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0