Down In The Past (DVD)

                                                
I veckan beställde jag hem Mando Diaos DVD - Down In The Past från 2006 efter att ha blivit tipsad om den av en kompis. DVD:n innehåller dels 11 musikvideos, de som Mando Diao har spelat in fram tills 2006, och en film på ca 1 h 20 min där man får se live-uppträdanden blandat med roliga klipp. Jag tycker verkligen att videon är bra, trots att det kan bli lite rörigt. Det hade kanske varit bättre att ha klippen i kronologisk ordning. Det finns flera "backstage-klipp" (eller vad man ska kalla det) som är väldigt roligt t ex när Björn och någon mer i Mando Diao (kommer inte ihåg vem) har sumobrottning i kalsonger! Sen finns det väldigt många bra live-klipp. Jag gillade verkligen "God Knows", "TV & Me" och "You Can't Steal My Love". Alla dom fina live-klippen får mig verkligen att längta till Peace And Love!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fast jag kan inte säga att den är sämre, jag tycker extremt mkt om alla deras plattor, ja min signerade är fin :D





Ja visst är DVDn underbar? Jag har kollat på den så extrem mkt och jag minns förra sommaren då jag typ såg lite varje kväll ute i vår husvagn, det var mysfaktor :P

2009-05-10 @ 17:47:23
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: Moa

ÄLSKAR DEN ALL OVER!

2009-05-11 @ 17:24:53
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Trevlig blogg :D Mandio Diao är <33

2009-06-18 @ 21:00:21
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0