TÄVLING!



Jag har ju publicerat bilder här som jag har tagit på olika artister och jag vet att det är flera andra som också fotar och går på konserter. Förra året så här dags hade jag en liten tävling som var väldigt populär så jag tänkte göra samma sak i år också.

Välj ut 1 eller ett par bilder (högst 3) som du har tagit på någon konsert i år och:
1. Ladda upp den på någon fotosida eller liknande och länka i en kommentar här på bloggen
2. Ladda upp på din egen blogg och länka sedan i en kommentar här
3. Mejla till mig, [email protected]

Berätta också var bilden är tagen och vilket band/artist det är på bilden!

Jag väljer sedan ut ett antal bilder som jag tycker är bäst och som sedan laddas upp här på bloggen och så kan ni sedan rösta på vilken ni gillar mest! Tveka inte att skicka in!
Om du vet några som gillar att fota och skulle tycka det var kul att vara med, tipsa gärna dem!
Skicka in bilderna senast: 30 september

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0