Festivaldag 4

Då är festivalen över! Det har varit en dag med massa grymma spelningar idag. Jag började med att se Sugarplum Fairy. Det var väldigt fint och Victor Norén höll ett väldigt bra tal till trummisen Kristian. Det kommer att komma upp ett inlägg bara om den konserten för jag tog väldigt många bilder då. Sedan såg vi The Shins från öltältet, The Maccabees, lite Hoffmaestro, Skrillex och sedan Rihanna. 43 minuter för sent klev hon upp på scenen, men jag måste säga att jag gillade konserten väldigt mycket.
 
I morgon förmiddag är det dags att åka hem. Det kommer att komma upp inlägg om varje dag med massa bilder med start imorgon kväll när jag har kommit iordning hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0