KONSERT: REGINA SPEKTOR

 
Bäst: att jag fick höra låten "How" live
Sämst: att hon kom av sig ett par gånger
 
I torsdags fick jag då se Regina Spektor för tredje gången. Ganska sjukt egentligen. 2008 undrade jag om jag någonsin skulle få se henne live och nu har jag alltså sett henne tre gånger.

Det fina med hennes konserter är att de liksom inte kan bli dåliga. Förmodligen är det för att de är ganska lika i och för sig. Hon sitter vid sitt piano, tackar publiken ett par gånger. That's it! Men det funkar bara för att hon heter Regina Spektor.


Jag hade missat att lyssna på ett par av låtarna från hennes nya skiva, men det gjorde inget. Jag fick höra How och Small Town Moon live och det var precis det jag ville. Det enda som jag kan klaga på är att hon kom av sig ett par gånger, men det kanske är nya grejen eftersom Rihanna gjorde precis likadant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0