There is no end

 
Idag är det ett år sedan sista konserten med The Ark. Det känns så himla konstigt att det redan har gått ett år.
 
 
Den dagen, den 16 september 2011 var så himla fin. Jag och Emma köade från kl. 5 på morgonen (15 h köande, rekord för mig), åt pommes frites till frukost/lunch kl. 9 och hade det allmänt kul hela dagen. När klockan sedan började nära sig 20, då konserten skulle börja, kändes det väldigt konstigt att det var sista gången jag skulle få se The Ark. Någonsin.
 
 
Nu har det gått ett år sedan dagen på Gröna Lund. Jag minns konserten som den var igår och det känns som att det var en perfekt sista konsert. The Ark kommer alltid att betyda lite extra för mig och den dagen kommer jag nog alltid att minnas.
 
There is no end
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0