KONSERT: MANIC STREET PREACHERS

 
 
 
 
The second concert where I took photos from the space between the stage and the audience was Manic Street Preachers! I saw them some years ago, but now they have released a new record that I havn't heard so there we lots of song that I didn't knew. But however, we stood in the back and listened and enjoyed the concert!
 
Den andra konserten jag fotade från diket var Manic Street Preachers! Jag såg dem för några år sedan och kunde typ alla låtar då, men nu hade de släppt en ny skiva som jag inte hade lyssnat på så det var en hel del låtar jag inte kunde. Men men, hur som helst så stod vi en bit bak sen och lyssnade och njöt av konserten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0