Sziget Festival 2014 Day 3

 
 
 
 
 
Yesterday was a pretty calm day since we were tired from the day before. We started the day with seeing a German band that my friend had heard about - Die Fantastischen Vier. It was pop/rock/hip hop and it was a okay way to start the day. Then we saw Manic Street Preachers. I've seen them once before, but I haven't listened to the latest record so there were some songs that I didn't know. But I liked the concert. I took photos from the space between the stage and the audience so pics will come later! We also took a tour around the festival area as you can see on the pictures

Then we were supposed to see Kelis, but we left after waiting over 40 minutes and we she came she wasn't good. The night ended with that we had to walk in garbage bags in order to not get super wet due to the rain!
 
Igår blev det en lugn start på dagen efter att det blev sent och vi var trötta efter kvällen innan. Vi startade dagen med att se ett tyskt band som min kompis kände till - Die Fantastischen Vier. Det var pop/rock/hip hop och var ett helt okej sätt att starta dagen på. Därefter såg vi Manic Street Preachers. Jag har sett dom 1 gång tidigare, men har inte lyssnat på senaste skivan så det var ett par låtar jag hade missat, men jag gillade konserten. Jag fotade den från diket, så bilder kommer senare. Vi tog även en tur runt festivalområdet och kikade på de som campade som syns på bilder ovan!
 
Sedan var det meningen att vi skulle se Kelis, men efter att ha väntat i över 40 min och när hon väl kom så var hon inte bra så gick vi! Kvällen avslutades med att de började regna och vi fick spendera en timma gåendes i sopsäckar (!) för att inte regna bort!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åååååh, så härligt det låter!!

2014-08-16 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0