Doin' it right

Nu är jag på väg till franska rivieran och Nice! Det ska bli så himla kul att komma dit eftersom det har stått på min lista över ställen som jag vill åka till. Nu är det bara att hålla tummarna för att vädret ska bli bättre än vad väderprognosen visar eftersom den säger att det ska bli regn!!
 
Passar på att dela med mig av en låt som jag lyssnade på när jag åkte tåg till Arlanda och som jag gillar väldigt mycket: Daft Punk – Doin' it Right
 

Translation: I'm on my way to the French Rivera and Nice. It's going to be great since I really want to go there. Let's just hope that the weather forecast is wrong since it says that it's going to rain the whole time. I just want to share a song that I listened to when I went to Arlanda by train yesterday and that I like very much: Daft Punk – Doin' it Right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0