Mando Diao - The Band

Jag har verkligen fastnat på Mando Diao just nu! För några dagar sen skrev Amanda om låten "The Band".  Jag hade inte hört den (trodde jag) så jag laddade hem den och några till, och lyssnade på den. Mycket bra låt och påminner mig om Sundsvall. Det var en av låtarna jag verkligen kommer ihåg från konsertern med Mando Diao. Publiken sjöng med och älskade verkligen den låten! Det finns flera bra låtar med dem tycker jag och den är en av dem. Precis som Amanda skrev så kanske man inte förstår det som är bra i den med en gång, men efter att man har hört den ett par gånger är man fast! Om du vi lyssa på den kan du göra det HÄR.
Vad tycker du om den låten?

Kommentarer
Postat av: Moa

DEN LÅTEN ÄR DUNDERFETMA-BRA! :D haha! (hörde att du gillar "snöre & the knack", mitt & marinas band btw? ;D haha (Y) mando är bäst

2008-08-10 @ 17:10:21
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0