Sundsvall imorgon

Imorgon så är det så äntligen dags att åka till Sundsvall. Jag har tagit en paus i packandet, men jag har fått fram det mesta. Nu fattas det bara att det kommer ner i väskan också. Undrar hur många gånger jag kommer kolla att minneskorten är med, kameran ligger där den ska osv. Det enda problemet jag har är vilka kläder och skor jag ska ha med. Plötsligt känns det som om man inte har något att ha på sig!^^

Jag kommer att skriva varje dag (hoppas jag) när jag är i Sundsvall. Så det är bara att kika in och läsa. Jag kommer försöka att ladda upp lite kort också. Men Mando Diao, Timo Räisänen, Håkan Hellström och The Ark kommer jag skriva om i efterhand eftersom det är de som jag kommer fota mest på och jag kommer inte att gå igenom alla kort där uppe. Men ni lär nog inte bli besvikna hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nämen så trevligt! :D Då ses vi där då? :D

2008-07-02 @ 19:09:35
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Din blogg är jättefin. Mycket mer orginell och avancerad!! ;D

2008-07-02 @ 20:08:04
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0