2 Biljetter


Woho!! Nu har jag biljett både till Coldplay och Gatufesten. Det är inte riktigt säkert vem jag ska gå på Coldplay med, så vi får se. Kvart i nio stod jag i alla fall utanför Scalateatern, där biljetterna skulle släppas, tillsammans med ca 20 till. Vissa hade väntat där under natten, men de kom inte in så mycket tidigare än vad jag gjorde. Vi beställde sittplatser eftersom jag inte orkar köa så länge som det behövs för att få bra ståplats. Det krävs säkert att man köar från morgonen om ens det. Sen så ska jag till Stockholm måndag-tisdag i samma vecka, vara hemma under onsdagen och tillbaka till Stockholm på torsdag. Det räcker liksom! ^^
Någon mer som ska på någon av dessa evenemang?? (några vet jag ju ska till S-vall) ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja i Sundsvall så lär vi ju träffas :D Hoppas du får det underbart på Coldplay!!

2008-06-02 @ 20:05:19
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: fredrik

Najs för dig. Fan va ovärt för de som stannade över natten då... :P

2008-06-02 @ 22:08:59
Postat av: emma

Vad kul att du har dina biljetter. Sundsvall i tre dagar kommer ju bli toppen, mysig stad.

Dock har jag noll koll på vilka coldplay är. Troligen har jag missat nåt kanon i musikvärlden. Eller?

2008-06-03 @ 12:35:47
URL: http://emmadestiny.blogg.se/
Postat av: Adore

Ahh Äntligen har du s-vall biljetterna :) ^^

2008-06-03 @ 18:06:54
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0