Where The Action IS


I lördag spelade Mando Diao, Sahara Hotnights och The Hives på Where The Action Is i Stockholm. Mando Diao kommer jag se i Sundsvall och det kommer vara en av huvudattraktionerna där. Det ska bli jättekul att se dem. Sahara Hotnights och The Hives hade det varit roligt att se, men jag kunde tyvärr inte åka dit. Jag lyssnar mycket på båda banden och de sägs vara mycket bra på scenen. The Hives kommer endast att göra ett par spelningar i Sverige, för att satsa mer på utlandet. Sahara kommer att ta det ganska lugnt i år och göra ca 10 spelningar, mest i Sverige och Finland. Synd att inte någon av banden kommer i närheten, men de står definitivt högt på min lista över band som jag vill se.

Vilka nya band skulle ni vilja se?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vill också jättegärna se the Hives, de verkar vara så underbart grymma live och jag har ju lyssnat på dem såå länge.. Sahara är grymma men ibland sviker de live.. :/



Ja äntligen Mando Diao igen :) <3

2008-06-16 @ 19:31:03
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Disturbed skulle jag vilja se, de är ju inte så nya men jag vill se dem ändå :P

2008-06-17 @ 22:17:22
Postat av: Anonym

Disturbed skulle jag vilja se, de är ju inte så nya men jag vill se dem ändå :P

2008-06-17 @ 22:18:51
Postat av: Fredrik

Internet krångla så det är därför det blev två kommentarer men det ändå inte står vem som skickat dem...

2008-06-17 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0