Coldplay till Sverige!


Nu är det äntligen klart!!! Coldplay kommer till Sverige i höst!!
Den 18:e sepember spelar de på Globen och jag hoppas verkligen att jag kan komma dit, det vore så roligt!
De gör ju inte spelningar i så många länder så det var jättekul att de kommer till Sverige!

P3 live sände The Arks spelning från Roskilde 2007! Vilken känsla! Jag har faktiskt hört den förut, men det var jättekul i alla fall!Jag hoppar verkligen att den känslan kommer att vara i Sundsvall, men det är jag säker på att den kommer att vara! Tack Ebba för att du tipsade om P3 live!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Kul att jag kunde få din onsdag att bli lite bättre!!

2008-05-29 @ 13:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0