ESC!

                                     image4
Då är det dags igen för det eviga såhejet runt ESC. Ärligt talat så har jag helt tappat lusten att se på det. Melodifestivalen i Sverige är det jättekul att se på, men nej sen räcker det. Alla röstar på grannländera, men det gör ju vi också. Vi förtjänade INTE den platsen vi fick förra året (18 plats??). Okej jag kanske säger så bara för att jag ändå tycker att The Ark är bra, men jag var ju långt ifrån ensam om att tycka platsen var fel. Hur bra var Ukraina t ex. Dom var roliga tyckte jag själv, men musikaliskt....nej!
Jag hoppas ändå att det kommer gå bra för Charlotte Perelli ikväll så hon kommer gå till final, men ESC??
Nej tack!


Kommentarer
Postat av: Adore

Det börjar bli lite tjatigt nu med ESC asså.. Det va bara förra gngen man orka hålla hel koll på vad som hnde för Sverige.. Gissa varför ^^

2008-05-23 @ 10:20:10
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
Postat av: Marina

Äh, mer ESC till folket! xD Jag bryr mig inte så mkt om vem som vinner osv. jag tittar mer på det för att upptäcka ny musik och sen vad andra länder har för musiksmak osv. det är inte en tävling för mej direkt, bara ett program med bra musik om man har tur ^^

2008-05-23 @ 11:19:07
URL: http://missanpassadx.blogg.se
Postat av: Amanda

Håller helt med dig, Sveriges delfinaler är sååå mycket roligare,, i ESc är det så mycket skit.. Men ska dock titta för jag kan ine låta bli!..

Amanda

2008-05-23 @ 19:52:28
URL: http://stayreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0