Coldplay - Politik

Jag har ganska mycket att göra ny + lite idétorka, därav att inläggen inte kommer så tätt! Jag kan i alla fall tipsa om denna låt med Coldplay. Den är absolut inte en av deras bäst låtar, men den får mig att tänka tillbaka lite till Globen. Tänk er liksom, spela denna inför en fullsatt arena! Wonderful! Men när låten kommer till refrängen är det något som får mig att tänka på Idol-Lars. Strange! Är det någon mer som tänker på det? Mer om fina låtar från konserter kommer i ett annat inlägg. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Eftersom jag aldrig haft någon viadre koll på Coldplay så har jag bara hört Lars version, ska lyssna nu och tänka, låten verkar grym iaf, det lilla jag hörde med Lars :)

2008-11-22 @ 10:17:51
URL: http://stayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0