Pikko - Electric Body Design

                                                       

Artist:Pikko
CD: Electric Body Design
Bästa låt: Beat Heart

De senaste dagarna har jag lyssnat mycket på Pikko! Mest på den låten jag gillar mest - Beat Heart. Den kan jag verkligen lyssna på hur mycket som helst. Men Pikko är en sån artist som jag inte kan lyssna för mycket på. Det är bäst i lagom dos liksom. Själva CD-skivan är också supersnygg med läppavtrycken, men tyvärr så har jag min cd-spelare gått sönder så jag fick använda iPod-högtalarna istället! Och så har jag kommit på att detta är utmärkt musik att städa till eftersom jag mitt i allt annat också städade en del här hemma. Det behövdes kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag håller med, jag klarar inte heller av Pikko för mycket. Beat Heart är jättebra, men jag gillar nog Theme for a Funeral Birthday mest :)

2008-11-26 @ 16:06:01
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Susanne A

Jag har lite svårt för Pikko, men Beat Heart och Theme for a funeral birthday gillar jag. Så länge jag lyssnar i lagom doser :O)

2008-11-27 @ 15:19:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14256

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0