Musicinmylife - priset

Nu är det ju dags att rösta på vilka artister man tycker ska vinna olika musikpriser. Men ibland finns inte den man skulle vilja rösta på med bland de nominerade. Istället tänkte jag att vi kunde ha en liten omröstning här vilka som ni tycker är bäst! Här nedan har jag de kategorier som ni kan välja bland. Ni behöver inte rösta på alla om ni inte vill, utan ni väljer själva!

Årets Band:
Årets Kvinnliga Artist:
Årets Manliga Artist:
Årets Skiva:
Årets Låt:
Årets Liveakt:


Så skriv i en kommentar vilka ni tycker skulle förtjäna ett pris så publicerar jag ett resultat om ett par veckor!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Årets Band: Coldplay

Årets Kvinnliga Artist: Veronica Maggio

Årets Manliga Artist: Kleerup

Årets Skiva: Viva La Vida (Coldplay)

Årets Låt: Vy från ett luftslott (kent)

Årets Liveakt: Miyavi

2008-11-29 @ 23:10:24
URL: http://billshit.blogg.se/
Postat av: Adore

Årets band: Tokio Hotel (skulle vilja säga Ark, men det är kanske ett plus om bandet är igng under året)



Årets kvinnliga artist: Pink



Årets manliga: Motoboy ;D



Årets skiva: Scream - Tokio Hotel :)



Årets låt: Human - The killers



Årets liveakt: The Ark i S-vall.. Hallå ^^

2008-11-29 @ 23:11:32
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
Postat av: Grynet

Årets band: Crazy Lixx

Årets kvinnliga artist: Miss Li

Årets manliga: Får man ta två blir det Motoboy och Markus Krunegård. Annars blir det bara Motoboy.

Årets skiva: Markus Evangeliet

Årets låt: Ibland gör man rätt ibland gör man fel- Markus Krunegård.

Årets liveakt: Florence Valentin på Nykvarnsfestivalen i Linköping.



Okej, det här var verkligen svårt, mest eftersom att jag bara har lyssnat på gammal musik. :)

2008-11-30 @ 22:05:56
URL: http://grynigt.bloggagratis.se
Postat av: Susanne A

Årets Band: Kent

Årets Kvinnliga Artist: Amanda Jenssen

Årets Manliga Artist: Moto Boy

Årets Skiva: Moto Boy - Moto Boy

Årets Låt: Fuck off and die - Backyard Babies

Årets Liveakt: Kent



Årets låt var svårast, men den jag valde väcker mest känslor hos mig

2008-12-06 @ 15:12:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14256

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0