Fredagsfinaler i Idol

Idag drar fredagsfinalerna i Idol igång på allvar. Jag är lite positivt överraskad över Idol i år faktiskt, kanske beror det på den nya juryn som jag gillar mycker mer än den förra(som jag inte gillade alls till slut och som gjorde att jag slutade att titta på programmet. Det var nästan så hade jag bestämt mig för att inte se på Idol i år, men jag var tvungen att se hur juryn var och sen var jag helt enkelt fast. Mina favoriter i år är Lars och Anna. Okej Lars kanske inte sjunger bäst i världen, men är det det som gör en artist?? Jag tycker vi har nog av skönsjungade tjejer och killar, man ser ju knappt skillnad på dem. Det som han har som är speciellt är hans personlighet tycker jag. Han är lite annorlunda!
Tittar ni på Idol? Vilka gillar ni?


Kommentarer
Postat av: Ricochet

Hej! Såg att du var lite sugen på en musiklayout. Skulle ev kunna se om jag kan fixa ihop en. Har du några spec önskemål, eller får jag fria händer?

2008-10-11 @ 02:23:49
URL: http://ricochet.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast lars har ju en grym röst, superfin. Han har en bland de bästa rösterna i programmet tycker jag ;)

2008-10-11 @ 15:43:56
URL: http://mallig.blogg.se/
Postat av: Sandra

Anna är värdelös. Och jag avskyr att Idol haussade henne för oss journalister innan Idol ens gick igång. Bara för att vi skulle fatta att "aha", henne ska vi gilla. Dessutom sjunger hon på ett sätt som får mig att vilja strypa en katt eller något.



I övrigt så blev jag positivt överraskad utav Robin B, innan Marcy så tyckte jag att han var rätt... kass så att säga.

2008-10-12 @ 02:08:32
URL: http://vendelay.wordpress.com
Postat av: Marina

Anna. alltså. usch nej! jag verkligen hennes sätt att sjunga. & då menar jag hatar. Så sjukt överskattad.

Alla är nästan dåliga detta året. Om jag ska heja på någon så blir det Robin E. och varför gillar alla Johan? Han sågade coldplay så totalt ><

2008-10-13 @ 06:22:44
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0