Ny skiva med Sahara...nej!

Jag satt och läste Metro igår och där stod " Sahara Hotnights släppte ny skiva i tisdags!" Shit, tänker jag, var har jag bott de senaste veckorna? Hur kan man missa sånt? Jag tänkte i alla fall att jag skulle köpa den skivan idag. Jag läste tidningen väldigt sent på dagen och hade inte tillgång till någon dator då för när jag ska se på datorn idag vad deras nya skiva heter hittar jag ingen ny skiva. Efter flera försök går jag till sist in på deras hemsida och läser att det är "What If Leaving Is A Loving Thing" som ska släppas i Europa.
Det blev ingen ny skiva för mig idag inte. Tur att jag inte hann ut på stan för att leta efter den i alla fall.
Smart man kan vara...??

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: jag går samhälle/media, riktigt trevligt faktiskt.. :]



Oj shit ja då hade vi alla nog bott på andra planeter den senaste tiden om man hade missat det.. kramis!

2008-09-13 @ 12:41:59
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: Sandra

Metro gör ALLTID sådana missar. Deras nöjesredaktion är jävligt bra på att missuppfatta saker.

2008-09-20 @ 23:59:43
URL: http://vendelay.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0