Regina Spektor

Imorgon kl. 10 släpps biljetterna till Regina Spektor. Hon spelar på Cirkus i Stockholm den 7:e december. Jag har verkligen väntat på den dagen då jag får boka biljetter till hennes konsert. Det blir tredje gången gillt för mig kan man säga. Jag missade både när hon spelade på Way Out West 2007 och på Hultsfred tidigare i år. Det kommer att bli så roligt att äntligen få se henne. Pete Doherty spelar ju i Sverige ett par dagar innan, men tyvärr får jag prioritera lite och jag har ju trots allt sett Pete en gång innan, så jag ser Regina istället.

Kommentarer
Postat av: Amanda

wiiii :)

Jag är glad för din skull även om det innebär att du dissar mig och pete ;)

2009-08-31 @ 07:57:30
URL: http://stayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0