Those Dancing Days och The Hives

Nu helgen ska jag se Those Dancing Days tillsammans med några kompisar. Det ska bli roligt att se dem för att jag tycker det är lite extra roligt att kolla på tjejband för det mest killar som är kända trots allt. Jag har hört flera låtar som de spelar och jag gillar dem verkligen. Självklart kommer jag skriva om spelningen och jag hoppas jag får ta bilder också (har inte kollat än).

The Hives kommer nu att göra 5 konserter i Sverige efter att ha varit massor av andra länder.
The Hives kan du se: 

24 mars - Göteborg - Trädgår'n
25 mars - Malmö - KB
26 mars - Norrköping - Flygeln
27 mars - Karlstad - Nöjesfabriken
28 mars - Umeå - Umeå Open

Kommentarer
Postat av: Amanda

Blev SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad när jag fick reda på det med The Hives. Lätt att jag ska se dem.



Those Dancing days är lite tråkigt tycker jag. De var inget vidare när jag såg dem. Men det är skoj med tjejband!

2009-02-04 @ 11:46:23
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: Grynet

Hjälp! de kommer ju nästan hit. The Hives. Jag borde gå och titta på dem då. :)

2009-02-04 @ 18:41:22
URL: http://grynigt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0