Video 1

Idag är det då premiär för min nya idé att lägga upp en favoritvideo med The Ark de 3 kommande söndagarna! Det kommer inte att vara någon musikvideo utan det kommer att vara TV-framträdanden och kanske från någon konsert. Vi får se för jag har inte riktigt bestämt alla klipp än. Det finns så många som är bra! 
Här kommer i alla fall den första: Prayer For The Weekend som de uppträdde med hos "Stina!". Jag tycker att det här framförandet är riktigt bra, dels sångmässigt, men också att det finns en härlig energi genom hela låten. Enjoy!

 

Kommentarer
Postat av: Grynet

Tack! Det var fint :) Det fick mig att tänka på konserterna 2007,

2009-02-01 @ 20:21:28
URL: http://grynigt.bloggagratis.se
Postat av: skentrevlig

the ark är så sköna live :) tänker tillbaka på när dom var på grönan -07, vilket drag!

2009-02-03 @ 19:20:35
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0