Tips på 5 bra låtar!

Jag tänkte passa på att tipsa om några bra låtar så här på fredagskvällen!

Johnossi - Man Must Dance
Mando Diao - Deep Blue Sea
Mando Diao - How We Walk
Markus Krunegård - Jag är en vampyr
Anna Ternheim - What Have I Done

Sen tänkte jag införa en ny sak här på bloggen! Det är ju inte så mycket prat om The Ark just nu, men jag tänkte att jag skulle uppmärksamma dem lite i bloggen i alla fall. De 3 kommande söndagarna med start på nu på söndag kommer jag att lägga upp en video med The Ark.Jag kommer inte lägga upp någon musikvideo med dem utan det kommer att bl a några tv-framträdanden mm som jag verkligen gillar. Visst låter det som en bra idé? Missa inte detta!

Kommentarer
Postat av: Sarah

sv; Garage ska nog gå att se på svts hemsida, på svt play :)



ja jag fick vip till mando genom deras sida. blev medlem i deras "street team" tack vare förmånerna man kunde få, och vilka förmåner det vart! trodde man aldrig :) 11st lottades ut till oss i teamet. Precis, tror att även 2 pers som inte fick genom nåt team kunde köpa vip för poäng man tjänat :)

2009-01-31 @ 01:50:27
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Grynet

Man must dance med johnossi är grym!



Ja det låter som en helbra idé med The Ark! :)

2009-01-31 @ 22:21:26
URL: http://grynigt.bloggagratis.se
Postat av: Amanda

Bra låtar :)

Låter superkul det med ark!!!

2009-02-03 @ 18:38:58
URL: http://stayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0