Vilka är 2000-talets bästa låtar?

P3 populär har just nu en omröstning om 2000-tals 25 bästa låtar. Det kommer att bli färre och färre låtar varje vecka, innan det avgörs på nyårsafton. Rösta kan du göra HÄR. Jag tyckte att det var himla svårt att rösta eftersom det fanns så himla många bra låtar. Dessa fick till slut, efter många om och men, min röst:

The Ark - It takes a fool to remain sane
Mando Diao - Long before rock n' roll
Melody club - Destiny calling
The Ark - Calleth You, Cometh I
Sugarplum Fairy - Sweet Jackie
Melody club - Palace station
Mando Diao - Dance with somebody
The Hellacopters - I'm in the band
Sahara Hotnights - Cheek to cheek
The Sounds - Living in America

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag har också röstat. The Ark fick naturligtvis vara med på min lista. Precis som Mando Diao, Sahara Hotnights och Melody Club



Svar ang Krossa LHC: Har ingen aning om vad FBK sysslar med, men jag tror det försöker att spela hockey ;OP

2009-11-17 @ 15:16:52
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0