MTV Europe Music Awards 2009

Så här har jag röstat:

Best Swedish Act:
Mando Diao
Best Songs: Kings Of Leon "Use Somebody"
Best Live Act: Kings Of Leon
Best Group: Kings Of Leon
Best New Act: Lady Gaga
Best Female: Beyoncé
Best Male: Mika
Best Urban: Jay-Z
Best Rock: Kings Of Leon
Best Alternativ: The Killers
Best Push Artist: Hockey
Best World Stage Performance: Coldplay

Vissa kategorier var riktigt svåra ("best urban" till exempel) eftersom jag inte lyssnar så mycket på R'n'B, medan jag hade lite beslutsångest om jag skulle ta The Killers eller White Lies till "best alternativ". Rösta kan ni göra HÄR.


Kommentarer
Postat av: Adore

Woop Swedish Act hade visst fallit bort där, men ta d lugnt.. Det blev mando :)

2009-10-04 @ 13:23:51
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
Postat av: Amanda

Best alternative ska ju vara MUSE! Viktoria då!

Bra val med Hockey :) Och Mando såklart, det är de enda två som jag bryr mig om riktigt mycket att de ska vinna!

2009-10-06 @ 10:48:52
URL: http://stayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0