Share some thoughts...

Jag tänkte passa på att skriva vad jag tycker om "The Malevolence Of Mando Diao"...Det var faktiskt några låtar på skivan som jag inte hade hört förut, men ett par av dem är lite av nya favoriter faktiskt. Anyway...Skivan är hur fin som helst. Personligen så tycker jag att det finns flera låtar som skulle passat bra på de "riktiga skivorna", bättre än vissa låtar som finns med på dem. Om ni förstår hur jag menar? Om jag ska välja ut några favoritlåtar (vilket är ganska svårt), så får det nog ändå bli The Malevolence, Hail The Sunny Days, Sheepdog (acoustic), Your Lover's Nerve, Telephone Song och How We Walk. Men den nya låten, The Quarry, är också riktigt bra, eller vad säger ni?

Det följde ju även med en DVD när man köpte skivan. Den är ju hur fin som helst och väldigt bra valda låtar som de spelar tycker jag. The New Boy blev nog min favoritlåt där tror jag.

Vilken låt gillar ni mest på "The Malevolence Of Mando Diao"? Vad tyckte ni om DVD:n?


Kommentarer
Postat av: Moa

Dvdn var ju galet fin!!!!!!!!! :)

2009-10-20 @ 20:51:01
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: johanna

sv. Frödingsalen 1b 364 du då?

2009-10-20 @ 21:32:29
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/
Postat av: josefine

haha blogg.se är stört!



ja fint indeed :)



och ja, malevolence är bäst. hil the sunny days (hehe) är klart en av mina avoiter och major baby, och och och..så himla många

2009-10-22 @ 22:39:34
URL: http://hailthesunnydays.blogg.se/
Postat av: Amanda

Har länge tyckt att många av B-sidorna är bättre så jag känner på mig att den här skivan kommer bli en favorit snart :D

2009-10-26 @ 18:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0