Regina Spektor - Far


Igår började jag lyssna på Regina Spektors senaste skiva, "Far". Jag kände att jag nästan var tvungen att göra det eftersom jag ska se henne live om 3 månader. Jag har liksom inte kommit mig för att lyssna på den tidigare. Gud vad fint det var! Jag kan liksom inte sluta lyssna. (Fast jag är i och för sig inne i en musikperiod nu, då jag inte kan få nog av musik). Det känns som att "Far" är hennes bästa skiva faktiskt. Om ni har spotify kan ni lyssna på den HÄR

Lyssna på:
- Man Of A Thousand Faces
- The Calculation
- Blue Lips

Kommentarer
Postat av: Grynet

Jag har aldrig lyssnat på henne förut, men nu är jag typ besatt av Laughing with, Blue lips har jag också hört. Hon är bra :)

2009-09-05 @ 23:01:13
URL: http://grynigt.blogg.se/
Postat av: Niklas

Du har gjort ett bra val som börjat lyssna på henne. Har följt henne i några år nu, och hon är en fantastisk kvinna. Man of A Thousand faces, Blue Lips och Human of The Year (yes, den verkar konstig och förstörd, men texten är fantastisk.) är underbara låtar på nya skivan, för att inte tala om Genius Next Door. Sedan kan jag säga att du ska kolla efter reginas album 11:11 och Songs på nätet. De är själv-released så de finns inte på spotify, men är underbara :p

(Songs version av samson är fantastisk.)

2009-09-21 @ 18:43:01
URL: http://metroblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0