And a mind that was set for pity

Min lycka i ark-bubblan försvann igår. Men inte på grund av The Ark. Nej den försvann på grund av Peace and Love. De hade släpt speldagarna och vad såg jag där?!! Jo att Carl Norén och Julian Casablancas spelar på onsdagen! ONSDAGEN! Sen när spelar det stora artister på onsdagen? Jag kommer inte för ens på torsdagen, så då missar jag båda. Så himla dåligt!!!

(Btw, imorgon mellan 14 och 15 kan man chatta med The Ark HÄR. Perfekt om man, som jag, sitter på ett tåg och har lite tråkigt)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker också att det är jätteskumt att det är stora artister på onsdagen



Sv. Ja visst är den underbar? :D

2010-04-30 @ 16:02:24
URL: http://musicadelasanta.blogg.se/
Postat av: Adore

Blir man arg elr blir man arg?!



Idioter som har bestämmt det!

Jag sörjer Julian Casablancas. Men även Mika hade varit kul att se.. Och Carl såklart ;)

Dessutom KATASTROF med SPF!

2010-05-02 @ 19:50:04
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
Postat av: Celine

Jag blev också jäkligt förvånad över att Julian och Mika ska spela under temadagarna, dom är ju ändå ganska tunga namn båda två. Carl kan man väl förstå eftersom han inte är så "stor". Har du inte ombokningsbar biljett då?

2010-05-14 @ 16:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0