Update

Okej, vad har hänt sen jag skrev senast?

  • Libertines återförenas!!!! Kan inte beskriva hur glad jag blev när jag läste det! De ska spela på Reading och Leedsfestivalen och enligt ett par tidningar finns det även planer på en ny skiva. Gillagillagilla! Jag MÅSTE se dem så det är bara att hoppas att de spelar på fler ställen och någon vill och åka med och se dem!
  • The Ark har släppt sin nya hemsida. Kika på den HÄR.
  • Jag ska även se The Ark 11 Augusti i Stockholm (blir väl fler gånger, men 11:e är helt klart). Can't wait!
Inatt åker jag till Polen, till Krakow närmare bestämt. Take care!

Kommentarer
Postat av: Celine

Om Libertines spelar nånstans i Sverige kan du lätt räkna med mig! Du kommer väl till Peace förresten? :D kooks kommer bli stört

2010-04-09 @ 21:26:57
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0