Premiär för Live-löpet

Ikväll var det dags för den första konserten i Aftonbladets nya satsning, Live-löpet. Först ut var ju Mando Diao och jag tyckte att det skulle bli spännande att se. Dels för att det är Mando och dels för att det var spännande att se det nya konceptet. Men när det väl började var jag inte lika glad längre. Det funkade inte! Jag såg när Björn och Gustaf pratade och berättade att de skulle spela Mean Street i akustisk version. Yes, tänkte jag, eftersom jag älskar den låten. Sedan fick jag inte se mer för ens 10-20 sek av Sweet Jesus.

Tydligen var det lyckat och Björn och Gustaf var glada och de spelade Mean Street, Gloria, Dance With Somebody, God Knows och Sweet Jesus.

Jag hoppas verkligen att det funkar bättre när Ark spelar på fredag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det funka inte för mig heller, jag såg dem sitta där och spela men något ljud hördes inte (och ja jag hade ljudet på, kollade det flera gånger :P). :(

2010-08-18 @ 21:41:45
URL: http://malinhello.blogg.se/
Postat av: Celine

Mean Street akustiskt var sjukt fint!

2010-08-20 @ 13:08:51
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0