I wanna feel love, oh i wanna feel love

Jag lyssnar på radioversionen av Going Out Tonight med Carl Norén HÄR. Varför ska han spela den i den versionen? Kan han inte bara göra den i den versionen som finns på Spotify?! Den är ju hur fin som helst. Eller allra bäst är den såklart live. Den här versionen gillade jag inte alls. What do you think people?

Men när jag skulle rösta på sidan så flippade jag den i alla fall...det är ju ändå Carl Norén vi pratar om. Men jag hoppas att skivan är bättre än den där låten i alla fall...

Kommentarer
Postat av: s

Jag är också rädd för att skivan ska låta sådär. Det bådar ju inte gott. Skulle dött för att få ha en skiva med alla låtarna akustiskt liksom, såsom vi fick dem från början.

2010-12-13 @ 16:08:58
URL: http://stonewalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0