Jag trodde kärlek som din, var lätt att fånga nu

Tänkte passa på att avsluta april med ett inlägg med de allra finaste låtarna jag vet just nu. Så man börjar maj bra liksom:

The Tallest Man On Earth – The Gardener
The Rolling Stones – Start Me Up
José González – Heartbeats
Snook – Frankenstein Boogie
Håkan Hellström – Jag vet vilken dy hon varit i
Håkan Hellström – För En Lång Lång Tid
Håkan Hellström – För Sent För Edelweiss
Håkan Hellström – En Vän Med En Bil

Blev kanske lite för många Håkan-låtar (eller kan det bli det?), men jag har lyssnat en del på honom sen konserten jag var på förra fredagen.

Jag har lurat mig själv
för många gånger nu
jag trodde kärlek som din
var lätt att fånga nu


Kommentarer
Postat av: moa

tallest man on earth är så braaaaaaaa! och heartbeats mmmmmmfin smak du har!

2011-05-01 @ 01:52:34
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh tack :)

2011-05-03 @ 22:23:47
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0