Musiken slutade aldrig

På fredag är det konsertdags för mig och den här gången är det Håkan Hellström som gäller! Jag är inget jättefan av Håkan, men när jag fick chansen att se honom gratis så man tackar man ju inte nej. Gratis är gott! Men jag tycker faktiskt att vissa låtar på hans senaste skiva är hur bra som helst så jag ser fram emot det. Det är faktiskt första gången jag ser en hel konsert med Håkan, tro det eller ej!

Vacker bild på Håkan Hellström

Taggar med 5 bra låtar så länge:
Håkan Hellström – Vi Två, 17 År
Håkan Hellström – Ramlar
Håkan Hellström – River en vacker dröm
Håkan Hellström – Shelley
Håkan Hellström – Du är snart där

Kommentarer
Postat av: Celine

Gratis? How come? :-)

2011-04-18 @ 06:44:32
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0