Allsång på skansen live

Den dåliga uppdateringen beror på att det är någon mast i närheten som har gått sönder och lagas inte för ens på tisdag. Så det tar typ 5 min att ladda varje sida, väldigt kul. Tur att man är ledig och inte har bråttom då.

Hur som helst så var jag på Allsång på Skansen i tisdags. Det var inte så roliga artister, men jag hade fint sällskap med mig så det vägde upp en hel del. Jag blev förvånad över hur litet det kändes jämfört när man ser det på TV. Vi kom dit 50 min innan programmet började och vi stod ändå på 10:e raden. Kom längre och längre fram hela tiden.
Man får säga vad man vill om Måns Zelmerlöf, antingen så gillar man honom som artist eller inte. Men leda Allsång på skansen är något han kan i alla fall. Han gör ett riktigt bra jobb tycker jag, men inte lika bra efter programmet då han skulle prata utan manus.
Jag hade i alla fall en väldigt bra tisdag! Tyvärr så var jag väldigt klantig och glömde minneskortet hemma så det blev bara mobilbilder där. Men jag tror ni vet hur allsången brukar se ut va...

Kommentarer
Postat av: inez

jag gillar inte måns musik men jag håller med dig, han gör faktiskt ett väldigt bra jobb som allsångsledare, och dessutom kan man ju inte komma ifrån att han har en helt okej sångröst, mycket bättre än anders lundin! haha :)

2011-08-09 @ 02:55:18
URL: http://beforerocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0