I'm with you in Berlin

Imorgon ska jag faktiskt bege mig till Skansen och gå på Allsång på Skansen. Tyvärr är det inte så bra artister imorgon, den enda som jag gillar är Timbuktu. Men jag tror det kan bli rätt så bra i alla fall eftersom jag har fint sällskap.

Jag ska även lägga upp en bild på en sak jag köpte i Berlin senare i veckan när jag har tid. Fler bilder och text från resan kan ni hitta här.


Gatukonst i Kreuzberg

TV-tornet



200 meter av Berlinmuren som finns i närheten av Checkpoint Charlie

Vi hängde på Hard Rock Café två av kvällarna. Så himla mysigt var det. En sån himla lyckad resa!

Kommentarer
Postat av: Stig H Domino

Tack så mycket! :)

2011-08-03 @ 20:57:39
URL: http://stighdomino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0