Nr 1

I år tänkte jag köra en egen form av julkalender här på bloggen. Varannan dag fram till jul har jag tänkt att lägga upp en låt som jag tycker lite extra mycket om, framför allt under det här året. Anledningen till varför det inte är varje dag är inte för att jag inte skulle komma på 24 låtar. Det är att jag vet att jag förmodligen kommer glömma bort att blogga någon dag och då funkar det ju liksom inte.

Idag är det då dags för låt nummer 1 av 12. Jag känner för att inleda med en låt som jag har lyssnat på säkert 100 gånger i år. Och när jag lyssnar på den nu, efter att allt är över, ryser jag och tänker på den där dagen i september då det var sista gången. Låt nummet 1 är Apocalypse Is Over med The Ark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0