Nr 10

Den här låten är en låt som betyder himla mycket för många människor. Den har så mycket budskap i sig, som låtskrivaren själv uttryckte det: det bara sprutar ut budskap genom hela låten. Jag har hört den live fler gånger än vad man kan räkna på fingrarna och lika bra som själva låten är, lika bra är mellansnacket innan låten. Jag lägger därför upp en video där man hör den live (dock inte mellansnacket tyvärr) den allra sista gången i september i år. Lyssna och njut! Låt nr. 10 är It takes a fool to remain sane med The Ark!


Kommentarer
Postat av: martina

är du kanske sugen på att shoppa trendiga & välkända märken för upp till 80% rabatt?

kommentera då detta inlägget med din mailadress, så ska du få en invite av mig till members.com! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/11169/members-com/



nya erbjudanden kommer upp varje vecka & det är helt gratis att vara medlem!



+ att du får 50kr att shoppa för om jag bjuder in dig & när du väl är medlem så kan du gilla deras facebooksida för att få en rabattkod på ytterliggare 100kr! :)

2011-12-21 @ 05:37:28
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0