Nr 6

Den här gången blir det en låt från ett band som kanske inte så många känner till. Det var en kompis som tipsade om dem när de inte var så kända och jag fastnade direkt. Den här låten får mig att tänka på när jag var och gick luciatåg i Slovenien och Österrike för två år sedan. Det var så himla kul och jag lyssnade väldigt mycket på den här låten då. Den är beroendeframkallande! Videon här nedanför är den akustiska versionen och är faktiskt en av mina favorit videos! Min dröm är att få se dem live! Låt nr. 6 är Sweet Disposition med The Temper Trap!


Kommentarer
Postat av: moa

åh älskar dem! vilken fin version av låten!

2011-12-12 @ 21:23:27
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0