I think that we made it somehow

Lagom till att jag tänkte skriva att jag ville ha lite musiktips så finns nu Carl Noréns debutskiva och The Arks avslutningsskiva på spotify. Finfint tycker jag. Jag har inte hunnit lyssna på Calles skiva, men flera av låtarna har jag hört förut. Tänkte sitta och lyssna på dem imorgon när jag tar bussen till jobbet. Bra sätt att starta dagen på liksom.

Arks skiva är det bara "The Apocalypse Is Over" som är ny för mig. And i like it! Jag tycker verkligen att ark har lyckats med de två nya låtarna som har släpps i år, Breaking Up With God och The Apocalypse Is Over. Känns lite konstigt att de ska sluta måste jag säga. Men jag tror att de här sista månaderna som bandet kommer vara ute på turné kommer vara G-R-Y-M-M-A!

Calles nya skiva: Owls
Arks nya skiva: Arkeology

What do you think people?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0