1 vecka kvar till Peace and Love

Jag kan knappt fatta att om drygt en vecka har jag sett Bob Dylan, Mando Diao, The Ark, The Strokes, Håkan Hellström, I Blame Coco och massa andra bra band. Helt galet! Det är den här underbara veckan jag sitter och längtar efter ibland när vintern känns lång och sommaren på tok för långt bort. Jag vill liksom aldrig att den där veckan i Borlänge ska ta slut.

Hur som helst så har jag redan börjat planera lite för kommande konserter och festivaler. Jag kommer förmodligen göra ett besök på Putte i Parken veckan efter. Så det blir bara att åka hem från Borlänge, tvätta, packa om och bege sig till Karlskoga. Manic Street Preachers och The Ark är det som gäller där i såna fall. Sedan får vi se vad resten av sommaren har att bjuda på. Jag kommer nog inte bli besviken!

http://4.bp.blogspot.com/-WdubuYKkKOw/Tdt7B_y2RPI/AAAAAAAAAEk/zZvDO8D847E/s1600/bob-dylan.jpg

Bob Dylan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0