Let the lights explode

Jag hade en sån himla fin kväll igår. Efter att ha jobbat lite för länge än vad jag egentligen skulle kom jag hem precis lagom till att koppla datorn till TV:n så jag kunde se konserten med The Ark medan jag åt våfflor (haha lång mening där) Jesus vad bra det var!

Setlisten:
Hey Modern Days
Clamour For Glamour
Angelheads
Breaking Up With God
Bottleneck Barbiturate
Father Of A Son
Superstar
Uriel
The Worrying Kind
Disease
Prayer For The Weekend
Let Your Body Decide (with Moto Boy)
Laurel Wreath
It Takes A Fool To Remain Sane
Apocalypse Is Over
This Piece Of Poetry Is Meant To Do Harm

Patchouli
(Racing With The Rabbits)
Stay With Me
One Of Us Is Gonna Die Young
Calleth You, Cometh I

Längtar till nästa söndag då jag ska se dem!

Kort som jag tog på PIP 2010

Kommentarer
Postat av: inez

sv: det var väldigt, väldigt fint! längesedan för mig också, maj 2010 faktiskt! och oj, tack!!



btw, hade du fotopass på pip? :)

2011-03-28 @ 20:25:10
URL: http://beforerocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0