I ask nothing of you

Jag tycker om det faktum att nästa fredag ska jag se The Ark igen. Rätt trevligt tycker jag. Bilderna ovan tog jag på konserten i lördags. Eftersom jag har ca 1000 andra saker att göra förutom att blogga just nu (tyvärr) så blir det ingen fin sammafattning/recension som det kan bli ibland. Istället får det bli lite spontana kommentarer när jag postar fler bilder i inlägg under veckan. Men som alla förhoppningsvis har fattat så var det en väldigt bra konsert. 4 av 5 får den av mig. Det var så himla kul att få höra The Most Radical Thing To Do live för den är en av de låtar med Ark som jag har drömt om att få höra live. Sedan var det ju inte helt fel att de spelade massa gamla låtar heller! De spelade även Laurel Wreath. Inte för att den tillhör några av mina favoriter, men jag måste säga att den var grym live!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0